Click here for Myspace Layouts

renung² kan :) :D

pukol berape sekarang ? : D

Saturday, June 11, 2011

amacam cuti panjang bro ? Best ? :D

hey hey . wo wo  , cuti panjang dah habis . amacam ? Hw kalian dah siap ? haha . jumpe cikgu . Mane Hw ? cikgu - cikgu , hm hm . Belom siap . ape cuti 2 minggu tak cukup nak buat hw yang sikit je tu . HAHA . : p

Korang lah kan . aku tak . wee ~ * niat aku bukan mengutuk . ala , gurau kan . : D . kalau kasar , sori lah . aku rase ni yang paling lembut  : D  Hee ~ yang terase nak meradang tu . Beta Mintak Ampun beribu - ribu ampun : )


Cuti 2 minggu rase macam , elehai . 2 hari je kan ? --' kenape ha ? rase tak cukup 2 minggu . ape seyh . takpe , dah nak bulan 12 korang cuti lah puas - puas : ) . 1 bulan lebih kut . baru boleh enjoy . HAHA . ape buat suke hati lah .

entah ape - ape je Hw . Sejarah lah , Geo lah . HAHA . pening betul ? : D yang pandai , kacang lah bagi diorang : D . haha . aku takdok lah pandai mano . Geo pon dapat C , Haha . jujur lah kan : DD


weyh weyh , dah lah . Makan pon belom lagi . Lapar sungguh  . okeyh . gtg . makan , Assalamualaikum .
: )

No comments:

Post a Comment

TAK SUKA ? peduli apa aku : D