Click here for Myspace Layouts

renung² kan :) :D

pukol berape sekarang ? : D

Monday, June 13, 2011

Okeyh , aku tak tau nak balik bile : )

Bismillah , dimulakan dengan bismillah , disudahi dengan alhamdullilah : ) . Nasyid sikit : D ceh , suare macam kodok nak nasyid . puihh , berbual je lebih nak nasyid . :P . 

Okeyh , nampak title atas ? haha , aku nak balik mane ? balik madrasah lah . bile balik ? tak tau lah : D . aku kalau boleh tak nak balik . tapi , nak buat macam mane ? kene jugak lah balik . ikut je lah kan : ) nak jadi al - hafiz ; )

nak dapat 1 bende , kene korban lah kan : ) kepala otak - otak kempas la weyh . Haha . tak beragak , duit kopak . last - last , patah balik sano . gapo dio lah . takde yang best pon kat sano .  apo - apo jo lah . --'

Ape lagi entah nak cakap , aku cakap banyak - banyak kang , meleweh pulak kan ? Haha , banyak cakap sangat pon tak boleh , jenuh nak mikir . --' macam banyak makan tongkeng ayam pulak . HAHA . okeyh . sampai sini jelah : ) Alhamdullilah . disudahi dengan alhamdullilah : p

No comments:

Post a Comment

TAK SUKA ? peduli apa aku : D