Click here for Myspace Layouts

renung² kan :) :D

pukol berape sekarang ? : D

Tuesday, June 14, 2011

Lotus Desaru Beach Resort :)

Lotus  Desaru BeachResort 
Assalamualaikum , :) . ehem ehem . ceh , hmm . okeyh , aku nak cerite . :D hari tu , aku pergi Lotus Desaru Beach Resort . best woo , aku pegi dengan family & cousin :) . cousin terhebat lah kan ? Haha . tapi , tak capture pic pon :) . takpe lah , asal seronok kan ? yeah ! disane , wah . cuti mate lah kan ? cari awek  . HAHAHAHAHA . : ) 

Okeyh , tempat die ade Coconut Berincang . HAHA , sebenarnye Falling Coconut .  ni lah Coconut Berincang tu . Haha . saje je tu :p . nak tunggu air die turun . lame woo , ==' sementara tunggu , main gelongsor lah kan ? Haha . best . tapi , ade checkpoint --' tak best jadi nye . :p . Bersyukur lah kan . :) . haha .

Hmm , kat sane . duduk hotel lah kan . 1 hari :) . duduk dengan cousin lah . 1 bilik je . mahal woo , makcik aku  yang bayar kan  :) thanks for all . makan semua cukup :) , makan dia , boleh tahan mahal lah . diorang 4 orang , termasuk abang aku . RM 25  , dapat coupon lah . aku lain , badan kecik kan ? haha . RM 17 je . tapi , aku makan sampai lebam lah kan . RM 17 pon bukan murah woo , makan sampai lebam . nasib baik tak sakit perut . HAHA . kitorang turun lah tempat breakfast kan :) . sambil tu main lif lah , HAHA . best :)

Okeyh lah . sampai sini je , haha . penat nak menaip . yang penting , Lotus Desaru Beach Resort . the best , cousin pon the best . harap - harap pegi lagi lah ,tapi tempat lain pulak . HAHAHA . : ) . okeyh , cerite tamat . sampai sini je lah aku nak tulis cerite ni wooi :) . Tata , Assalamualaikum . Chau sinchan :D

No comments:

Post a Comment

TAK SUKA ? peduli apa aku : D